-
Търговска гаранция.
1.1. Търговската гаранция представлява всяко задължение, поето от търговеца или производителя към потребителя, да осигури съответствие на стоката с договора за продажба, да възстанови заплатената сума или да замени / поправи стоката, или да предостави друг вид обслужване, свързано със стоката, ако тя не отговаря на спецификациите или евентуално на други изисквания, посочени в заявлението за предоставяне на търговска гаранция или в съответната реклама в момента на сключване на договора.
1.2. Потребителят има право да предяви рекламация за несъответствия в доставената стока в сроковете и при условията, посочени от производителя в гаранционна карта, придружаваща стоката.
1.3. Гаранционната карта съдържа данни за стоката и гаранционни срокове, както и всички условия на предоставената търговска гаранция.
1.4. Потребителят губи правата си по предоставената Търговска гаранция:
а) в случай на загуба на гаранционна карта и/или касов бон;
б) при опит за извършване на ремонт и отстраняване на несъответствие от неоторизирани от Profistore и производителя лица или сервизни центърове. (Оторизираните лица са посочени в гаранционната карта);
в) в случай на повреда, причинена от неправилна експлоатация;
г) при нарушаване на физическата цялост на стоката;
д) в случай на химическо, електрическо и/или друго въздействие, което не е свързано с нормалната експлоатация на стоката;
1.5. Предоставената търговска гаранция не покрива компоненти на стоката с ограничен срок на годност (батерии, консумативи и др.).
1.6. Гаранционното обслужване се извършва в посочените на гаранционната карта сервизни центрове, при наличие на пълна документация за покупка и гаранция и окомплектовка на стоката.
1.7. Търговската гаранция не оказва влияние върху правата на потребителите, произтичащи от гаранцията по чл. 112 – 115 от ЗЗП. Продавачът отговаря за липсата на съответствие на потребителската стока с договора за продажба съгласно гаранцията по чл. 112 – 115 от ЗЗП.
-
Рекламации
2.1. Рекламациите следва да се предявяват пред Profistore или пред упълномощено от веригата лице. Рекламации могат да бъдат предявявани:
- На място, в търговските обекти на Profistore, посочени на profistore.bg
- При стоки с предоставeна търговска гаранция – на място, във всеки оторизиран сервиз на производителя/вносителя на съответната стока, посочен в гаранционната карта на стоката;
2.2. Рекламациите се подават писмено, като могат да се изпращат:
- На адреса по търговска регистрация на дружеството гр. София, ул. Околовръстен път 773
- гр. Елин Пелин, бул. Витоша 25, Ритейл Парк Елин Пелин, магазин Profistore
- По електронен път – на електронен адрес: e-shop@profistore.bg
2.3. При предявяване на рекламация потребителят следва да посочи предмета на рекламацията, както и предпочитания от него начин за удовлетворяване на рекламацията, съответно размера на претендираната сума, и адрес за контакт.
2.4. При подаване на рекламация, потребителят задължително прилага и документите, на които се основава претенцията:
а) Касова бележка или фактура;
б) Протоколи или други документи, установяваща несъответствието на стоката или услугата с договореното;
- Разходите за експедиране на рекламираната стока са за сметка на продавача. При предаването се съставя товарителница, в която се описва съдържанието на пратката, която същата служи като доказателство за предаване на стоката.
- Рекламациите на потребителите се разглеждат и разрешават в сроковете и при условията на Закона за защита на потребителите.
*Удължена и допълнителна гаранция представлява задължение, поето от производителя към потребителя, като обвързано с допълнителна регистрация или други допълнителни действия.